26 April 2010

SYABAS PETUGAS JPrK PAS SHAH ALAM DI P094 HULU SELANGOR

Pas Shah Alam mengucapkan sekalung penghargaan kepada seluruh petugas dan Jentera Pilihanraya PAS Shah Alam yang telah bertungkus lumus sejak dari sebelum hari penamaan calon sehinggalah kepada selesai pengiraan undi Pilihanraya Kecil P094 Hulu Selangor.

Saudara Zul Nani, Pengarah Pilihanraya PAS Shah Alam, mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua petugas PAS Shah Alam yang telah bertugas dengan cemerlang dan membuktikan kemampuan bekerja sebagai sebuah pasukan yang mantap.

Jentera Pilihanraya PAS Shah Alam yang ditempatkan di Unit Peti Undi Kalumpang telah menunjukkan komitmen dan semangat setiakawan yang tinggi membantu Dato Zaid Ibrahim, calon PKR bagi Parlimen Hulu Selangor.

Walaupun Dato Zaid Ibrahim tewas kepada calon BN dengan majority 1725 undi, Jentera Pilihanraya PAS Shah Alam berjaya menembusi kawasan Kalumpang yang terdiri dari beberapa kampung tradisi. Secara keseluruhan di Empat daerah mengundi yang diurus oleh Jentera PAS Shah Alam, undi untuk PKR telah meningkat sebanyak 300 undi.

Semangat juang yang tinggi akan dijadikan bekalan untuk menghadapi Pilihanraya ke 13 akan datang. SYABAS !!!
 
Gambar: Kelihatan sebahagian petugas bergambar setelah masa pengundian di Pusat Pengundian Kampung Gumut ditutup pada jam 5.00 petang

No comments:

Post a Comment