14 February 2012

Sembang Petang Bersama YB DS Nizar Jamaluddin

Pas Cawangan Padang Jawa Petaling menganjurkan Majlis Sembang Petang bersama YB DS Nizar Jamaluddin di perkarangan Bilik Gerakan Pilihanraya, Jalan Mat Raji pada Sabtu, 11 Feb 2012 baru-baru ini.




















DS Nizar mengambil peluang menjelaskan kedudukan dan peluang PR untuk mengambil kembali pemerintahan Kerajaan Negeri Perak menjelang PRU ke 13 akan datang. Menurut beliau, kepimpinan BN negeri tidak mempunyai kekuatan menyebabkan hampir saban minggu, menteri dan pimpinan tertinggi BN turun berkampung di seluruh Perak.

Presiden UMNO, DS Najib juga kerap turun ke Perak kononnya membawa misi bermesra dengan rakyat. Hakikatnya ini hanya dilakukan ketika pilihanraya semakin hampir sedangkan BN masih tidak selesa dengan sokongan rakyat Perak terhadap mereka.

Beliau melahirkan keyakinan bukan sahaja PR akan dapat mengekalkan pemerintahan di negeri sedia ada, bahkan akan dapat mengambil semula negeri Perak dan menerajui Putrajaya.


Hujan lebat yang turun sekitar jam 4.30 petang tidak menghalang masyarakat tempatan memenuhi khemah yang disediakan tatkala majlis pada jam 5.30 petang bermula usai hujan berhenti.










Masyarakat padang jawa mengambil kesempatan bergambar dengan pimpinan kesayangan mereka




 






DS Nizar bermesra dengan penduduk setempat dari pelbagai peringkat umur.

No comments:

Post a Comment